Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2011 18:21 - Видове пастиране
Автор: pastirane Категория: Бизнес   
Прочетен: 9942 Коментари: 4 Гласове:
2



image
Пастирането
на любимата ни кола е нещо, като кремът за лице на любимата ни жена. С тази грижа придаваме не само приятен външен вид на автомобила ни, но и му създаваме защитен слой върху лака, който го предпазва от малки камъчета и атмосферните условия.
До тук добре, но какви видове пастиране има и не е ли много общо това понятие?
Пастиране е глагол, произлизащ от думата паста – основният герой, който се ползва при тази дейност. Обаче има и различни видове пасти, както и различни методи за използването им.
Основно може да го разделим на ръчно и машинно пастиране. Като в тези варианти може да има няколко вида на ползваните пасти / полир лак – абразивни, антихолограмни, консервиращи и полиращи.

Дали може да се постигне резултат с ръчно полиране? Разбира се, както може и с ръчна бормашина да пробиваме метал, но това означава повече време за работа /много повече/, по-ниско качество на свършената работа и от там по-малка защита на слоят лак. Въпросът е дали си струва, но отговорът на него.
Нищо не може да бъде сравнено с машинното пастиране, правено от майстор, тъй като става равномерно нанасянето на материала и отнемането на повърхностния слой. Също така се постига и в пъти по-убедителен резултат от ръчното, който се вижда веднага. Разбира се и защитата, която се постига е много по-дълготрайна и качествена.

Стъпките за работа са няколко, в зависимост от нуждите:
-задължително се започва с качествено измиване на автомобила и подсушаване
-после се пастира при нужда с ”едра” паста или по-известна, като абразивна паста /тя се използва за заличаване на одрасквания от ключ или от камъчета, но за сериозни дири по лака/
-следва пастиране със средно едра паста, която заличава следите от едрото пастиране и уеднаквява визията
-почти накрая се използва фина паста
-отгоре се консервира при желание със специална паста за полиране – полир паста.

Резултатът е ясен и видим, като ефектът е дълготраен. Дори водни капки не се задържат по повърхнините. Осигуреното защитно покритие е дълготрайно и е необходима минимална поддръжка по външната хигиена на колата.




Гласувай:
2



1. анонимен - И само за н'екви си 200 лева, дреб...
12.12.2011 19:25
И само за н'екви си 200 лева, дреболийка...
цитирай
2. анонимен - Много е относително
13.12.2011 10:16
200лв. наистина са доста и в редки случаи достига тази сума - само при топ автомобилите. Най-често за средна кола /като размери и ценови клас/ цените се движат между 60-80-100лв., в зависимост от използваните манипулации, материали, град и разбира се човекът/фирмата, който го извършва.
цитирай
3. анонимен - Да, така е, много си прав!:))) Но на ...
13.12.2011 10:35
Да, така е, много си прав!:))) Но на българския фон малко ли са и тези пари?:)
цитирай
4. pastirane - Ами зависи
13.12.2011 19:29
О разбира се, че на са малко, но тази цена до някъде е оправдана от защитата, която машинното пастиране прилага на колата. Все пак едно цялостно пребоядисване струва от 600-800лв. нагоре. Пък и ние в България имаме свойството да караме коли от 10г. нататък, като ги считаме за нови.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pastirane
Категория: Бизнес
Прочетен: 45105
Постинги: 4
Коментари: 4
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930